In the mighty jungle the Lyons sleep at night - Reisverslag uit Wattle Grove, Australië van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu In the mighty jungle the Lyons sleep at night - Reisverslag uit Wattle Grove, Australië van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu

In the mighty jungle the Lyons sleep at night

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

01 Mei 2014 | Australië, Wattle Grove

Vandaag hebben we weer voldaan gewerkt in de tuin van Margaret en Les. Ondertussen zijn we goede vrienden geworden met hondje Nigel en Ashanti is ook steeds vrolijker als ze ons ziet :-p
Verder is er een grote bijenfamilie geplaatst bij de Lyons en dat was mooi om te zien! Een jong echtpaar houdt bijen voor de hobby en daar hebben ze parttime hun werk van gemaakt en zodoende plaatsen ze in hun omgeving bijen bij mensen wie plek hebben. Een dezer dagen komen er nog meer bij(en)!

Morgen hebben we onze 'play day', zoals Margaret dat leuk zegt en dan gaan we richting de oceaan bij Perth en dolfijnen ontmoeten :-D

Verder gaan we zondag naar in markt in Fremantle om de wormen van Weatherworks (Les' sustainability bedrijf) te promoten en natuurlijk connecties uit te breiden ;-)
Daarnaast nog meer goed nieuws en dat betekent dat Mirjam en ik vanaf 11 mei gaan wwoof'en bij Cristine in Byford. De vaste lezer weet natuurlijk dat wij daar twee dagen hebben geholpen, en we gaan daar een week wat klusjes doen en het terrein daar beheren. Erg leuk!!

We houden jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
Groetjes en geniet!