Tijd voor weer een update - Reisverslag uit Wattle Grove, Australië van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu Tijd voor weer een update - Reisverslag uit Wattle Grove, Australië van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu

Tijd voor weer een update

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

04 Mei 2014 | Australië, Wattle Grove

Tijd voor weer een update.. Jaja we houden inmiddels nu goed de blog bij, desondanks de moeilijkheidsgraad om dit te schrijven, gezien de plek vanuit waar we de blog schrijven.. Want dat is buiten tussen alle zzZzzz.. juist ja tussen de vele muggen haha. Maar we vertellen jullie graag over onze avonturen. Zo zijn we dinsdagavond met Margareth naar bodybalance geweest, een combi van yoga en chai chi. Which is very good for your body! want je traint er al je spieren mee ( en dat voel je dan ook wel na een les haha) . Verder hebben we deze week veel samengewerkt in de tuin en ervoor gezorgd dat Margareth's nieuwe plantjes konden worden geplant volgens de maankalender, dat is als er nieuwe maan is. Vrijdag was het zoals Margareth het noemt "playday", oftewel we hadden een dagje vrij waarvan wij gebruik hadden gemaakt om dolfijnen te gaan spotten. Zo zijn we via Perth naar Rockingham gereisd om vervolgens met de ferry naar Pinguin Island te gaan. Het was een succesvolle dag! Het was een mooi eiland waar we lekker hebben kunnen uitwaaien, pinguïns en een zeehond hebben gespot en zo heeft Steven een aantal mooie schelpen verzameld (die je niet van het eiland mocht meenemen wat hij toch heeft gedaan, foei Steven) en heeft Mirjam nog wat meeuwenpoep opgevangen met haar vest, nice ( voor de lezers dat is er nu weer uit hoor). En de dolfijnen? Jammer genoeg niet gespot maar wie weet weer een andere keer. Gisteren hebben we met Les op de markt gestaan met zijn wurmfarms en hadden we in de avond een kampvuur gemaakt in de achtertuin. Vandaag is Steven naar "the hills" geweest samen met Margareth. Daar heeft de dochter van Margareth en Les een restaurant waar activiteiten waren en Margareth en Steven kinderen hebben geschminkt. Mirjam stond samen met Les op een markt in Fremantle en heeft haar eerste wurmfarm verkocht! Dit was weer een update vanuit Wattle Grove. Tot snel weer!

• 08 Mei 2014 - 15:32

Janneweijs:

Lieve Mirjam en Steven,

Als ik jullie verslag zo lees, komen jullie steeds meer aan in Australië. Klinkt leuk en goed.
    Zo te lezen zijn het fijne mensen waar jullie nu zijn:) Veel plezier nog bij de wormen, ik had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt heeel leuk.
    Tot de volgende update.

XXX