We are back in Byford - Reisverslag uit Armadale, Australië van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu We are back in Byford - Reisverslag uit Armadale, Australië van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu

We are back in Byford

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

13 Mei 2014 | Australië, Armadale

We zitten nu in de bibliotheek van Armadale, waar we dankbaar gebruik maken van wi-fi verbinding.

We hebben zondag afscheid genomen van Les en Margaret in het mooie Wattle Grove. Margaret heeft ons afgezet bij Cannington Station en vervolgens gingen we terug naar Armadale en werden we opgehaald door Christine. Na het warme welkom gingen we boodschappen doen voor deze week, want we zitten opnieuw in een kleine studio op het land van Christine's huis. Dat huis staat overigens te koop, dus geinteresseerden in een stuk land van 15 hectare kunnen hieronder een reactie plaatsen ;)
We zijn deze week de oppassers van het stuk grond en we knappen het land op samen met Christine en Michael, hij was er de vorige twee dagen ook bij.

En even terug de tijd in: in de laatste week in Wattle Grove zijn we naar twee stenen- en kristallenwinkeks gegaan in Orange Grove, vijf minuten met de auto van Karralika, het huis waar Les en Margaret wonen. De winkels/huizen staan op de stukken grond naast elkaar en de bewoners zijn familie, ze praten alleen niet met elkaar..
De eerste en kleinere winkel die we bezochtten gaf ons geen echt fijne sfeer en we vervolgenden al gauw onze tocht naar de buren. Die blijkt al 43 jaar te bestaan en staat op het punt om opgeheven te worden. Deze winkel is een stuk groter en daar hebben we onze verzameling dankbaar vergroot :)

We hebben deze week geen internet meer, misschien als we in Perth City zijn en anders weer in Brisbane en omstreken.

Tot het volgende verslag!

• 16 Mei 2014 - 19:16

Romana:

Heerlijk zo'n winkel en idd je gevoel erbij moet goed zijn. Geniet van jullie week radiostilte