Typically Australian in Wagga Wagga - Reisverslag uit Wagga Wagga, Australië van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu Typically Australian in Wagga Wagga - Reisverslag uit Wagga Wagga, Australië van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu

Typically Australian in Wagga Wagga

Door: Mirjam en Steven

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

23 Maart 2014 | Australië, Wagga Wagga

Hallo daar allemaal,

We zitten nu in het internetcafe van het dorpje Wagga Wagga, een paar uur reizen van Canberra.
We kwamen in de middag van 20 maart aan en we vonden meteen een camping bij de lokale strand. Meteen troffen we een half dronken vrouw aan wie niet door onze aankomst geamuseerd was. Toch bleven we daar lekker met onze tent en we hebben haar verder ook niet meer gesproken ;p

We hebben gisteren gechilld op het strandje van het rivier en verder wat gelopen door de (winkel)straten. Als avondmaal gingen we naar de Domino's en daar hadden ze een heerlijke Vege-Delite pizza op :)

We gaan zo met de bus naar Leeton om voor het eerst te WWOOF'en bij een organische boerderij met veel rijst, 500 schapen, kangaroe's, kippen, paarden en nog veel meer!

We proberen jullie op de hoogte te houden deze week!

Groetjes Mirjam en Steven

• 25 Maart 2014 - 12:18

Roy:

Niet Teveel Drinken he in dat internetCAFE hahaha.

• 27 Maart 2014 - 12:52

Mirjam En Steven:

*hik*hik*hik*hik* Nee hoor hahaha ;)