Capital city Canberra - Reisverslag uit Canberra, Australië van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu Capital city Canberra - Reisverslag uit Canberra, Australië van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu

Capital city Canberra

Door: Steven en Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

21 Maart 2014 | Australië, Canberra

Het is nu 2 over negen 's ochtends en we zitten in het restaurantgedeelte van een jeugdhostel in Canberra. We hebben gisteren nog wat vertoefd in Sydney en vervolgens besloten we om met de Murrays Express naar Canberra te gaan. Na wat file en wegwerkzaamheden kwamen we vier uur later aan op het busstation om 8 uur 's avonds.

We gingen op zoek naar een camping, maar helaas was er bijna niemand die ons kon helpen, maar een paar oudere mannen en een vrouw wisten ons te vertellen waar een hostel was. Uiteraard konden we die niet meteen vinden en we besloten om op een bankje te zitten. Er was een supermarkt op de hoek en toen zag ik de hostel aan de overkant....

Rond half elf ingecheckt in het hostel en na een korte nacht zitten we nu te typen. Straks nemen we de bus naar Wagga Wagga, blijkbaar een typisch Australisch dorpje, en dan gaan we direct een camping zoeken, welke we al hebben gevonden op internet deze keer ;-)

De zon schijnt, mijn kuit doet pijn, maar we gaan met volle moed en met veel zin weer op pad!

Veel groetjes van ons!

• 21 Maart 2014 - 06:35

Ton DUK:

Ben gek op resiverslagen !!!
    hati hati di jalan (veilige reis gewenst)
    gr Ton DUK

ps: volgende keer wel ff zeggen dat ge weg bent,Steven

• 27 Maart 2014 - 12:54

Mirjam En Steven:

Leuk dat je meeleest Ton!
    De volgende keer zal ik het zeggen, maar lees nu maar gewoon de blog haha!
    En dankjewel!

Groetjes Steven en Mirjam