Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Mirjam en Steven

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

18 Maart 2014 | Hong Kong, Hong Kong

We zijn net aangekomen in Hong Kong!
Het is hier nu, om zeven uur 's ochtends(!), al 21 graden en broeierig...
En er stond meteen een computer klaar voor ons met GRATIS internet!!!! Hulde. We zijn ook nog aan het uitbuiken van het gevarieerde ontbijt in het vliegtuig vanuit 020.

We gaan zo doorvliegen naar het zonnige Sydney en we mogen nog 9 uur, na de 11 uur duren vlucht van vannacht..
Gelukkig hebben we in het vliegtuig veel keuze uit muziek (JOHN MAYER <3), films, tv-series, een gps-map van de huidige lokatie van het vliegtuig.. enzovoorts :)

Foto's komen nog, want hier is geen usb-aansluiting.

Slaap lekker allemaal!

Liefs Mirjam en Steven

• 18 Maart 2014 - 01:09

Miranda:

Woww lekker weertje daar wel leuk dat tijd verschil ik kruip lekker onder de wol slaap lekker en veel plezier met de door reis knuffelsssss xxx :))

• 18 Maart 2014 - 23:28

Mirjam En Steven:

Ja he, het is nu ook al heerlijk 's ochtends! Slaap lekker namens ons ;) xxx