Aankomst Sydney! Yeah baby we are Down Under! - Reisverslag uit Manly, Australië van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu Aankomst Sydney! Yeah baby we are Down Under! - Reisverslag uit Manly, Australië van Mirjam Steven - WaarBenJij.nu

Aankomst Sydney! Yeah baby we are Down Under!

Door: Mirjam en Steven.

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

19 Maart 2014 | Australië, Manly

Overgestapt in Hong Kong en daar gingen we weer... nog zeker 9 uur in het vliegtuig gezeten. Veel geprobeerd te slapen om zo de tijd 'zo snel mogelijk' te laten lijken. Geslaagd? Mwaaaa het ging wel de tijd ging wel sneller dan de vlucht naar Hong Kong maar mede door het zonnetje wat we de hele vlucht hebben gehad! Met prachtige zonsopgang en zonsondergang beleefd! (zie foto's).

En toen kwam het er toch echt op aan. Vol spanning door de douane, maar we zijn binnengekomen hoor! Een meisje van de Australian Backpackers organisatie stond klaar om ons te brengen naar ons Hostel in Manly (bij Sydney) waar we momenteel nu samen een kamer delen met 3 andere Nederlanders. Echt een studentenhuis idee.

En toen meteen de korte broek aan! Want om 9 uur s'avonds was het nog 26 graden en hebben we Manly Beach nog mooi kunnen overlopen.

Vandaag gaan we nog wat dingen regelen voor de trip en Sydney verkennen.

Tot snel!

• 19 Maart 2014 - 00:25

Angelique :

Hey luitjes
    Wat fijn dat jullie een goeie reis hebben gehad en
    eindelijk zijn aangekomen op plaats van bestemming
    Wens jullie nog heel veel plezier daar en neem wat van die heerlijke
    Zon mee terug naar huis hihihi

Groetjes angelique roy en thomas

• 19 Maart 2014 - 06:48

Romana:

Zo het echte genieten kan nu dus beginnen

• 20 Maart 2014 - 00:08

Thea:

veel plezier samen dikke kusssssssssssssss

• 20 Maart 2014 - 23:08

Mirjam En Steven: